Nowości - Sportowe

środa, 27 listopada 2013

Buffon jest legendą

Golkiper Paris Saint-Germain wypowiedział się w samych superlatywach u numerze jeden w bramce Włoch. Zdaniem Salvatore’a Sirigu od lat broniący Gianluigi Buffon jest już legendą. Ze względu, iż obecnie jest przerwa na mecze międzynarodowe, także towarzyskie, to Cesare Prandelli postanowił sprawdzić formę rezerwowych.


W meczu sparingowym z Nigerią powinien zagrać właśnie bramkarz PSG, dla którego będzie to dopiero siódmy występ w kadrze narodowej pod wodzą Prandellego. Sirigu bardzo ceni sobie wspólne treningi u boku bramkarza Juventusu Turyn i zamierza wiele się uczyć od starszego rodaka.
– Gra w reprezentacji jest dla mnie wielkim honorem, tym większym, że jest tutaj Gianluigi Buffon. Nigdy nie mogłem wyobrazić sobie, że pewnego dnia mam zagrać mecz i ktoś jest dla mnie tak uprzejmy jak Buffon, który jest już legendą. Ja i Federico Marchetti jesteśmy świadomi, że „Gigi” jest numerem jeden i zawsze będziemy gotowi, aby go zastąpić z dumą – rzekł Sirigu na przedmeczowej konferencji prasowej.
– Być może nie rozwinąłbym się do tego poziomu, gdybym nadal został w Serie A. Transfer do Paris Saint-Germain pozwolił mi zwiększyć swoje umiejętności. Oczywiście nieważne jest czy grasz w swojej ojczyźnie czy za granicą. Najważniejsze jest to co robisz w swoim klubie i widzę, że to przynosi mi większe korzyści – dodał Włoch, który debiutował w 2010 roku w kadrze Włoch.
<<źródło:ligamistrzow.com>>




1 komentarz:

Anonimowy pisze...

brawo , gratulacje