Nowości - Sportowe

wtorek, 3 września 2013

Spełniony sen o Realu Madryt - Gareth Bale najdroższym piłkarzem świata!

Jego marzeniem była gra w Realu Madryt.
Dzisiaj to marzenie stało się rzeczywistością.
Real Madryt kupił Walijczyka za 100 mln euro z Tottenhamu.

Piłkarz występujący na pozycji napastnika będzie występował w barwach Królewskich w numerem "11".


Negocjacje trwały bardzo długo, ale ostatecznie Bale trafił do swojego ulubionego klubu.

Wczoraj wypowiadał się tak na swojej pierwszej konferencji prasowej w RM:
„Witam. Chciałem tylko powiedzieć, że to niesamowite, że mogę być tutaj dzisiaj. Moje marzenie się spełniło. Mam nadzieję, że pomogę drużynie wygrać dziesiąty Puchar Europy. Chciałbym spróbować powiedzieć kilka słów po hiszpańsku, zobaczymy jak mi pójdzie. Witam. Moim marzeniem jest gra w Realu Madryt. Dziękuję za to wspaniałe przyjęcie. Hala Madrid!”.



Walijczyk w tym momencie stał się najdroższym piłkarzem na świecie.
Wyprzedził tym Cristiano Ronaldo, który kosztował Real ponad 90 mln euro.

Nowy nabytek Realu darzy ogromnym szacunkiem Cristiano Ronaldo, mówiąc, że właśnie z powodu Ronaldo, wybrał Real Madryt.


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

HALA MADRIT

VonVan1205 pisze...

Według mnie za dużo pieniędzy na niego wydali.
Ronaldo jest od niego lepszy.

eleghance-frhance pisze...

Zgadzam się z VonVan1205 ;)